best books on sales and marketing
Analyse van uw doelgroep.
Waar vind ik mijn doelgroep? Hoe ziet ze eruit, op wie is ze geabonneerd, wat wil ze, wat vindt ze leuk? Wie is de opinieleider voor hem, wie leest ze, wat zal zeker de aandacht van de doelgroep trekken?
We krijgen al in de eerste fase antwoord op deze vragen.
Positionering en doelen van uw Instagram-aanwezigheid
We kijken naar uw concurrenten, bestuderen ze. We noteren wat kan worden aangenomen en verbeterd, wat we moeten vermijden. Hoe kun je niet zijn zoals zij, opvallen, anders zijn.
Content aanpassen voor Instagram
Wat is er mis en wat moet er worden veranderd, hoe maak je de accountkop indrukwekkend en informatief: beschrijving, auteur.
Je hebt een duidelijke beschrijving die je gewoon moet volgen.
Werken met inhoud
Op basis van de pijn, voorkeuren en doelen van uw merk en doelgroep, zullen we inhoud creëren op het snijpunt van deze interesses. Tegelijkertijd moet er een zekere harmonie worden waargenomen tussen onderhoudende berichten, verkopen, lesgeven en deskundige berichten. We hebben een rubricator, een inhoudsplan, een temnik nodig. Afzonderlijk werken we aan onderwerpen voor verhalen.
Een heel belangrijk onderdeel is het visuele concept. Grondig visueel ontwerp, herkenning is een van de geheimen van succesvolle accounts. De strategie omvat ook werk in deze richting: we selecteren voorbeelden, laten zien hoe we kunnen.
Welke doelgroepen moeten worden getest in gerichte advertenties? Hoe te werken in een Facebook-reclameaccount. Welke hashtags je moet gebruiken, hoeveel en wanneer. Hoe je een hashtag bedenkt waar je volgers zich op zullen abonneren.
Belangrijk!
U kunt al deze stappen natuurlijk zelf uitvoeren. Selecteer bloggers, zoek naar concurrenten, voer analyses uit.
Maar als u denkt dat gisteren al verkopen nodig zijn en de zaken niet bewegen, lees dan boeken.
Bloggen promotie
Hoe een blogger te analyseren, wat hij moet schrijven en wat hij “on the shore” moet onderhandelen, zodat het tevergeefse geld later niet ondraaglijk pijnlijk zal zijn.
Analyse van statistieken, instellen van KPI
Dit is een belangrijke stap omdat alle resultaten meetbaar en concreet moeten zijn. Als iets niet wordt bereikt, moet u terugspoelen en het probleem oplossen.
U kunt zelfstandig handelen als u alleen een advertentiebudget heeft en u nog niet voor het werk van de aannemer kunt betalen.
Hierdoor heb je een werkend verkoopkanaal in je account.
U bespaart tijd op cursussen. Met een plan doe je gewoon alles stap voor stap opgeschreven, zonder maandenlang studeren.
Het resultaat is zichtbaar in 1,5-2 maanden.
Het formaat van de strategie is eenvoudig: “neem het en doe het”.
Strategie is een website. Hij is altijd bij hem in je telefoon, 24 uur per dag bereikbaar via de link. Als de behoefte zich voordeed – ging erheen en keek.
Gratis toegang tot de services die u nodig heeft, stelt u in staat om te testen.
Individueel systeem van hashtags.
Laten we eerlijk zijn – we hebben geen analogen van deze boek gevonden. affiliate marketing on instagram
|
https://marketingbook.shop/ |